Menu1 Menu2

Centrum Informacyjne

newsletter

Zaprenumeruj najnowsze informacje z rynku usług finansowych

07-09-2005
LEPSZY KONTAKT Z KLIENTEM

Zakończyliśmy proces wdrażania systemu Logotec CRM9000 Web Edition, służącego sprawnemu zarządzaniu relacjami z Klientem.

To nowoczesne narzędzie umożliwiło nam uporządkowanie, scentralizowanie i usprawnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami wewnątrz firmy oraz na styku firma – otoczenie.

Wdrożenie systemu CRM (Customer Relationship Management) uzasadnione było potrzebą zwiększenia zdolności przedsiębiorstwa do zdobywania Klientów, poznawania ich, odnawiania kontaktów z nimi i upewnienia się, że firma dostarcza im dokładnie tego, czego oczekują i do czego się zobowiązała.

Zasadniczym celem wprowadzenia systemu CRM w Electus S.A. było zbudowanie efektywnego obiegu informacji i zadań wewnątrz firmy oraz systemów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.

System ten pozwala także usprawnić pracę zarządu i poszczególnych działów przedsiębiorstwa, uporządkować i scentralizować bazę dokumentów oraz ułatwia dostęp do zasobów archiwalnych. Istotą CRM jako elementu strategii firmy jest skoncentrowanie się na tworzeniu i utrzymywaniu dobrych relacji z Klientami.

Poprzez pracę wszystkich pracowników na centralnym systemie możliwy jest lepszy nadzór i koordynacja prowadzonych projektów biznesowych.

CRM obejmuje również planowanie i zlecanie zadań oraz prognozowanie operacji finansowych związanych z zakupem wierzytelności.

Dodatkowo zwiększyła się mobilność personelu Electus S.A. – korzystanie z informacji zgromadzonych na centralnym serwerze w firmie (np. o Klientach, wierzytelnościach, ofertach, otrzymanych zadaniach) możliwe jest zdalnie poprzez przeglądarkę internetową.

W praktyce działalność wspierana przez system CRM oznacza zupełnie nową jakość pracy, odpowiadającą nowoczesnym wymogom biznesowym, przyczyniając się do zwiększenia lojalności Klientów, a tym samym do poprawy ostatecznego wyniku finansowego przedsiębiorstwa.

Wdrożenie systemu trwało trzy miesiące. Jego realizacji podjęła się wrocławska firma Logotec Enterprise S.A.



czytaj więcej » wiadomości